STYLE REPORT

Jer ovo je jeans-generacija (ili sva lica trapera)

Najpopularnija tkanina ne samo među tinejdžerima nego i inače, ove sezone doživljava pravu renesansu.

Nosi se baš sve od trapera – od klasičnih traperica, onih „poderanih” koje su posebno popularne, kombinezona, traper-jakni, traper-tunika i haljina. Modni dodaci ne zaostaju: traper-šilterice, torbe i ruksaci od trapera... jednostavno se ne možemo sjetiti nekoga odjevnog predmeta ili dodatka koji u sebi nema barem malo popularnoga i svevremenskog materijala! Živio traper!

Važna je strategija!

A mi o tome, zar ne (?), već mnogo znamo, jer cijele ove školske godine prolazimo kroz „mali tečaj poduzetništva” na našim stranicama uz našeg partnera Institut za inovacije (vidi na str. xxx). A novu strategiju na tržište uvodi i poznata i uspješna modna kuća s.Oliver .Važna je interakcija između različitih aspekata suvremenoga obiteljskog života, poručuju – a mi se slažemo s njima! U svojim novim kolekcijama s.Oliver ističe ono bitno s mnogo inspiracije, modne stručnosti i jednostavnosti. A naravno da teen generacija zauzima važno mjesto u svakoj obitelji, pa tako i onoj s.Oliverovoj. Uvođenjem krovne marke s.Oliver nova strategija jasno diferencira različite stilove i njihove pojedinačne kolekcije. Tvrtka i dalje predstavlja casual stil s modernim up-to-date trendovima za svaki dan.

Povratak u sedemdesete

Hipijevska boemština, djeca cvijeća, ikone rock 'n' rolla – sve ono što je obilježilo mladost naših roditelja vraća se u modu na velika vrata. I naravno da Willow to zna. Zato se inspirirajte i vi sedamdesetima i nadopunite svoj ormar odjevnim predmetima i modnim dodatcima kao što su šarene tunike, plastične narukvice, obuća s potplatima, trapez-traperice i slično...